تلفن 02154176 - فکس 02166960131

پارچه های کشمیر

امروز قدرتمندتر از همیشه، امکان تجربه‌ای متفاوت به سبکی جدید را برای شما به وجود آوریم.

پارچه های کشمیر - 1399/02/22

جدا از نکاتی که در تگ لباس¬ها نوشته شده¬ است، بهتر است پارچه های کشمیر را با دست بشویید. برای حفظ لطافت لباس و محافظت از تاثیرات مواد شیمیایی مختلف آن¬ها را با آب سرد

جدا از نکاتی که در تگ لباس¬ها نوشته شده¬ است، بهتر است پارچه های کشمیر را با دست بشویید. برای حفظ لطافت لباس و محافظت از تاثیرات مواد شیمیایی مختلف آن¬ها را با آب سرد و شامپوی بچه بشویید. توجه داشته باشید حداکثر دوبار در سال لباس ¬های کشمیر شما باید شسته شود نه بیشتر.
هرگز لباس کشمیر خیس خود را از سرشانه بلند نکنید، این کار باعث کشیده شدن و در نتیجه تغییر شکل لباس شما می¬ شود. در واقع لباس خود را تا زمانی که خشک شود به صورت توده کنار هم قرار دهید. لباس خود را روی حوله ¬ای در سطح صافی پهن کنید و به آرامی فشار دهید تا آب آن خارج شود و لباس شما خشک شود. همیشه قبل از جمع کردن لباس خود در پایان فصل لباس خود را بشویید، زیرا بوی عطر، غذا، سیگار و … حشرات را به خود جذب می¬کند و ممکن است این حشرات به لباس شما آسیب بزنند. زمانی که لباس خود را تمیز کردید آن را در کیسه ¬های پلاستیکی قرار ندهید. در عوض آن¬ها را در کاغذ پیچیده و در کیسه ¬هایی با عطر سدر قرار دهید.

 

پوشاک آقایان
پوشاک مردانه
کت و شلوار کلاسیک
کت و شلوار دامادی
لباس شیک مردانه
پوشاک مردانه برند